Kategorie vzorů

Neakceptovaná reklamace zájezdu

V případě, že jste vady ze zájezdu uplatnili u pořadatele zájezdu (CK), který vady nijak neřešil, máte právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (ČOI).

Samozřejmě pořadatel zájezdu nemusí Vaše uvedené vady akceptovat nebo se Vaší reklamací vůbec nezabýval. Pokud i přesto trváte na náhradu škody či újmy, máte právo záležitost podstoupit České obchodní inspekci. Česká obchodní inspekce celou záležitost prošetří.

Pozor, instituty Asociace cestovních kanceláří nebo Asociace českých cestovních kanceláří a agentur, nemohou řešit reklamace – jsou pouze zájmovým spolkem.

Česká obchodní inspekce
Inspektorát pro Středočeský kraj a Hl. m. Prahu /adresa je odlišná dle krajů/
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2

 V Praze dne 12. 7. 2014

Vážení,

dne 1. 5. 2014 jsem s CK Leporelo k.s., se sídlem Světová 34, 150 00 Praha 5, uzavřeli Smlouvu o zájezdu a dne 2. 5. 2014 jsme obdrželi Potvrzení zájezdu. Zájezd se konal v termínu 10.-20.5 2014 v oblasti italského ostrovu Sardinie a ubytování bylo sjednáno v 4* hotelu Belagio hned na městské pláži.

Po příjezdu do letoviska jsme byli českou delegátkou ubytováni v 2*hotelu Bruttio nacházející se 2 km od městské pláže. Samozřejmě jsme toto ubytování neakceptovali a požadovali umístění ve sjednaném hotelu či v jiném hotelu stejné kvality. Delegátka nám sdělila, že přesunutí je možné až 3. den od příjezdu.

Bohužel ani po uplynutí 3 dnů jsme nebyli přestěhováni a delegátka, ani pořadatel zájezdu s námi nekomunikovali.

Po příjezdu do České republiky jsme dne 21. 5. 2014 pořadateli zájezdu zaslali Žádost o snížení ceny zájezdu z důvodu nedodržení podmínek Smlouvy, ve které jsme požadovali vrácení peněz v částce 10.000,- Kč. Tato částka odpovídala přeplatku za kvalitnější ubytování. Po uplynutí reklamační lhůty 30 dnů jsme dne 23. 6. 2014 zaslali pořadateli Výzvu k akceptování reklamace a vrácení peněz.

Do dnešního dne jsme ničeho neobdrželi.

Žádáme Vás tímto o prošetření vzniklé situace.

S pozdravem

Jaroslav Zamračený
Jaroslav Zamračený
bytem Pokojná 365, 278 01 Kralupy and Vltavou

Přílohy:
1. Smlouva o zájezdu ze dne 1. 5. 2014
2. Potvrzení zájezdu ze dne 2. 5. 2014
3. Reklamace – Žádost o snížení ceny z důvodu nedodržení podmínek ze dne 21. 5. 2014
4. Výzva k vrácení peněz ze dne 23. 6. 2014

 

 

.

Chcete si ušetřit práci? Stáhněte si vzor ve wordu zdarma

Zanechte nám e-mailovou adresu a my vám zašleme odkaze ke stažení souboru.

Vaše e-mailová adresa:

Nechcete pokaždé zadávat e-mail? Zaregistrujte se.

Byl pro vás tento článek přínosný? Dejte mu 5 hvězdiček!

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (Zatím nehodnoceno)
Loading...

Máte k článku otázku? Zeptejte se v komentářích!

Přihlášení

Nemáte účet?

Registrovat se

Proč se registrovat?

Pokud se zaregistrujete, budete moct zdarma stahovat šablony vzorů v otevřeném formátu .doc bez zadávání e-mailů. Nebojte, spamovat vás nebudeme.